Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Нова ПоштаДаний метод дозволяє покупцеві зробити оплату за товар тільки після того, як посилка прийде до нього і він її огляне - даний метод є безпечним для покупця Термін доставки може бути від 3-5 днів Ціна доставки оплачується окремо від ціни товару та залежить від цінника служби доставки
- Магазини RozetkaДля замовлень від 300 грн
- Укрпошта
- Самовивізулица Кирилловская 168A, Киев
Способи оплати
- Пром-оплатаЗручний спосіб оплати від Пром Даний метод надає можливість здійснити оплату на сайті за допомогою карт Visa або Mastercard
- ПісляплатаОбов'язкова предоплата 100 грн при виборы оплати наложенім платежем
- Готівкою
- Оплата за реквізитамиОплата здійснюється на картку або за допомогою рахунку на реквізити ФОП
- Післяплатаобов'язкова предоплата 100 грн при виборі оплати наложенним платежем.
Гарантія:
Виробник встановлює для своїх товарів гарантійний термін та термін служби за дотримання правил експлуатації.
Гарантійний термін відраховується з дати продажу, термін служби від дати виготовлення виробу.
Умовою безкоштовного гарантійного обслуговування Вашого виробу є його правильна та дбайлива експлуатація відповідно до умов та вимог інструкції з експлуатації.
Гарантія поширюється попри всі виробничі дефекти, виявлені протягом гарантійного терміну.
Гарантія не поширюється на:
1) Витратні матеріали та аксесуари (кабелі, акумулятори, зарядні пристрої тощо);
2) Механічні ушкодження (тріщини, сколи, розломи тощо);
3) Пошкодження, спричинені використанням виробу у виробничих цілях, що виходять за межі побутових потреб;
4) Дефекти, спричинені перевантаженням, неправильною або недбалою експлуатацією, проникненням рідин, пилу, комах тощо. організаціях або приватних осіб, за винятком уповноважених сервісних центрів.
Ми настійно рекомендуємо Вам звертатися до нас у магазин, якщо у Вас виникнуть проблеми, пов'язані з експлуатацією та працездатністю виробу.
За додатковими питаннями - Повернення, гарантія, обслуговування
Ви можете зателефонувати нам за цими номами телефону:
+380 (68) 055-95-81
+380 (50) 699-18-55
Ми з радістю проконсультуємо Вас.
Гарантійний термін відраховується з дати продажу, термін служби від дати виготовлення виробу.
Умовою безкоштовного гарантійного обслуговування Вашого виробу є його правильна та дбайлива експлуатація відповідно до умов та вимог інструкції з експлуатації.
Гарантія поширюється попри всі виробничі дефекти, виявлені протягом гарантійного терміну.
Гарантія не поширюється на:
1) Витратні матеріали та аксесуари (кабелі, акумулятори, зарядні пристрої тощо);
2) Механічні ушкодження (тріщини, сколи, розломи тощо);
3) Пошкодження, спричинені використанням виробу у виробничих цілях, що виходять за межі побутових потреб;
4) Дефекти, спричинені перевантаженням, неправильною або недбалою експлуатацією, проникненням рідин, пилу, комах тощо. організаціях або приватних осіб, за винятком уповноважених сервісних центрів.
Ми настійно рекомендуємо Вам звертатися до нас у магазин, якщо у Вас виникнуть проблеми, пов'язані з експлуатацією та працездатністю виробу.
За додатковими питаннями - Повернення, гарантія, обслуговування
Ви можете зателефонувати нам за цими номами телефону:
+380 (68) 055-95-81
+380 (50) 699-18-55
Ми з радістю проконсультуємо Вас.